Subject: RE: Ellex Raidla päring. Kinnistusraamatute väljavõtted
From: "Jekaterina Kukenko | Ellex" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Gerda Liik | Ellex" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Nov 2024 11:12:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Tänan!

Jah, just nii.

Jekaterina Kukenko
Assistant |  <https://ellex.legal/lawyers/Jekaterina-Kukenko/> Profile

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2023

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.facebook.com/EllexRaidla/> Facebook and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

From: RIK info <[email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 11:09 AM
To: Jekaterina Kukenko | Ellex <[email-masked]>
Cc: Gerda Liik | Ellex <[email-masked]>
Subject: RE: Ellex Raidla päring. Kinnistusraamatute väljavõtted

Tere

Annan teie palve haldurile edasi, kuid midagi konkreetset me lubada ei saa
kuna tellimustele on üsna pikk järjekord.

Kas saan õigesti aru, et soovite saada Osaühing ESTONIA (10038386) ja
KABALA AGRO OSAÜHING (10450081) kinnistute nimekirja koos kogu
Kinnistusraamatu infoga?

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Jekaterina Kukenko | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 10:45 AM
To: RIK info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Gerda Liik | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Ellex Raidla päring. Kinnistusraamatute väljavõtted

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tänan kiire vastuse eest!

Kas palun oleks võimalik esimesel võimalusel saata pakkumine, vajame
väljavõtteid nädala esimeses pooles.

Kas see palun oleks võimalik?

Vajame teie abi allolevate ettevõtetega:

Osaühing ESTONIA (10038386) 185 tk

KABALA AGRO OSAÜHING (10450081) 75 tk

Tänan!

Jekaterina Kukenko
Assistant |  <https://ellex.legal/lawyers/Jekaterina-Kukenko/> Profile

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2023

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.facebook.com/EllexRaidla/> Facebook and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

From: RIK info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 10:29 AM
To: Jekaterina Kukenko | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: Ellex Raidla päring. Kinnistusraamatute väljavõtted

Tere

Massiga väljavõtete salvestamise võimalust ei ole Kinnistusraamatus.

Meie käest on võimalik tellida andmed loeteluna Exceli failis.

Andmed on tasulised ning lisaks andmete tasule lisandub ka
andmetöötlustasu.

Hinnapakkumine esitatakse 5-7 tööpäeva jooksul, peale hinnapakkumise
kinnitamist saadetakse arve ja peale arve tasumist saadetakse andmefail.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Jekaterina Kukenko | Ellex < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, November 18, 2024 9:55 AM
To: RIK info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Ellex Raidla päring. Kinnistusraamatute väljavõtted
Importance: High

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime uurida, kas oleks võimalik allolevate ettevõttete
kinnistusraamatute kõiki väljavõtteid korraga tellida, et ei peaks neid
ükshaaval salvestama.

Osaühing ESTONIA (10038386) 185 tk

osaühing Sõrandu Farm (10110468) 22 tk

KABALA AGRO OSAÜHING (10450081) 75 tk

Tänan!

Jekaterina Kukenko
Assistant |  <https://ellex.legal/lawyers/Jekaterina-Kukenko/> Profile

<https://www.google.com/maps/place/Ellex+Raidla+Advokaadib%C3%BCroo+O%C3%9
C/@59.4323456,24.7427953,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xa1b3ea80044ec86f!8m2!3d
59.4323456!4d24.7427953> Ahtri 4, Tallinn, Estonia

Estonia • Latvia • Lithuania
Ellex Raidla is part of  <http://ellex.legal/> Ellex - Baltic circle of
legal excellence
No.1 Law Firm in the Baltics by Prospera 2024

Follow us on  <https://www.linkedin.com/company/ellex-legal/> LinkedIn and
<https://www.instagram.com/ellexraidla> Instagram

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.

This email was produced by law firms Ellex Raidla, Ellex Klavins or Ellex
Valiūnas ir partneriai offices, authorised and regulated by each country‘s
legislative acts. The standard terms applicable to our services are
available for the specific office: Ellex Raidla
<https://ellex.legal/files/standardterms2024.pdf> ,
<https://ellex.legal/standard-terms-of-ellex-klavins-legal-services/>
Ellex Klavins,
<https://ellex.legal/wp-content/uploads/2021/05/ellex-valiunas-standard-te
rms_en_2021.pdf> Ellex Valiunas ir partneriai, and the privacy policy is
available  <https://ellex.legal/privacy-policy/> here. This email and its
contents are confidential. If you are not the intended recipient of this
email, please delete it and notify the sender.